افتادن موبایل در چاه توالت و روش های بیرون آوردن آن

یکی از مسائلی که حتی ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد افتادن موبایل در چاه توالت است. برخی از افراد از روی حواس پرتی و غفلت دچار آن میشوند ولی بهتر است بدانید در بیشتر مواقع می توانید تلفن همراه خود را بدون هیچ آسیبی خارج کنید ما می‌ خواهیم در این مقاله شما را با دو روش خارج کردن موبایل از چاه دستشویی آشنا کنیم.

افتادن موبایل در چاه توالت و نریختن آب بر روی آن

هنگام افتادن موبایل در چاه توالت اولین کاری که ما باید انجام بدیم این است که از ریختن آب در توالت و استفاده از توالت خودداری کنیم چرا که ممکن است هنوز به تلفن همراه ما آب نرسیده باشد و مدار آن سالم باشد و یا شاید موبایل شما هنوز درون چاه دیده شود اگر آب بریزیم پایین‌ تر می‌رود و دیگر در آوردن آن مشکل است و در این صورت باید با لوله بازکنی های ماهر شهر تماس بگیرید تا موبایل شما را برگردانند. افتادن موبایل در چاه توالت مشکلی است که ممکن است برای هر فردی پیش می آید اما به هیچ وجه نباید از توالت استفاده کرده یا درون آن آب بریزیم.

در صورت قرار گرفتن در چنین شرایطی می توانید با لوله بازکن طرشت در سایت برچسب جهت بیرون آوردن تلفن همراه خود از چاه توالت هماهنگ نمایید و مهم نیست در چه ساعتی از شبانه روز با آنها تماس می گیرید زیرا این افراد ۲۴ ساعته شبانه روز و ۷ روز هفته و خصوصاً در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

روشهای بیرون آوردن موبایل از چاه توالت

روش های متعددی برای درآوردن تلفن همراهمان از چاه توالت وجود دارد با توجه به اینکه نوع توالت چیست؟ فرنگی است یا ایرانی! و یا شرایط دیگر مثل اینکه گوشی درون لوله توالت هنوز دیده می شود یا نه؟ با افتادن موبایل در چاه توالت روش های متعددی وجود دارد در اینجا به بیان روش های ساده و عمومی بیرون آوردن آن می پردازیم.

بیرون آوردن گوشی از چاه توالت با استفاده از دست

شاید استفاده از دست برای در آوردن تلفن همراه آخرین راهی باشد که به ذهن ما خطور می کند و در مرحله اول شاید با خود فکر کنید بهترین راه برای درآوردن تلفن همراه استفاده از انبار گیره و یا چیزهای دیگر است اما باید به شما بگوییم بهترین راه در مواردی که تلفن همراه هنوز دیده می شود استفاده از دست برای درآوردن تلفن همراه است برای این کار کافیست دستکش دستتان کنید و تلفن همراه خود را سعی کنید از از درون لوله توالت در بیاورید.

انبر فاضلابی و افتادن موبایل در چاه توالت

در مواقعی که تلفن همراه شما در چاه توالت در ارتفاع زیاد افتاده است و دیده نمی‌شود بهترین راه استفاده از انبر فاضلاب یا گیره فاضلاب است به راحتی موبایل خود را بیرون بیاورید ولی اگر خودتان نمی توانید این کار را بکنید بهترین کار این است که با لوله بازکن سعادت آباد سایت برچسب تماس بگیرید تا بدون هیچ نگرانی و در اولین فرصت تا دیر نشده بتوانید گوشی خود را بیرون بیاورید و با صرف هزینه کم از وارد آمدن خسارت مالی بالا به خود و اطرافیانتان جلوگیری کنید.

اقدامات مهم پس از افتادن موبایل در چاه توالت 

بعد از افتادن گوشی و در آوردن آن از چاه فاضلاب باید چه کارهایی انجام دهیم؟

  • اگر تلفن همراه شما هنوز روشن است آن را خاموش کرده و سریع باتری و سیم کارت آن را در بیاورید و اقدام به خشک کردن باتری و تلفن همراه کنید.
  • تلفن همراه شما ضد آب است آن را زیر شیر بشویید ولی اگر که اینطور نیست بعد از اقدام به خشک کردن تلفن همراه آن را با پد و الکل تمیز کنید.
  • اگر موبایل شما کوچک است و در هنگام افتادن به ته سیفون افتاده است و دیگر نمی توانید آن را در بیاورید بهتر است با لوله بازکن ماهری تماس بگیرید تا تلفن همراه شما را بدون هیچ آسیبی در بیاورد لطفاً توجه کنید که حتماً لوله بازکن ماهری باید این کار را انجام دهد زیرا اگر ماهر نباشد ممکن است به لوله ها و سیفون آسیب برسد.
  • اگر موبایل شما در چاه توالت افتاده و دیده می شود، بهترین راه این است که با استفاده از دستکش و بعد از داخل کردن دست در چاه، موبایل خود را از داخل لوله فاضلاب توالت خارج کنید.

متخصصان لوله بازکنی سایت برچسب، خدمات بیرون آوردن اشیاء از چاه را با استفاده از پیشرفته ترین و بروز ترین تجهیزات انجام می دهند. کافیست نام منطقه خود در تهران را جست و جو کنید، سپس با شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن به خود، تماس بگیرید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!