کاربرد چارچوب توالت فرنگی

همیشه دیده ایم که افراد سالمند برای بلند شدن و نشستن خود از دستانشان کمک می گیرند. این مسئله در هنگام استفاده از سرویس توالت فرنگی هم مشهود است. به این صورت افراد کهن سال، بیماران مفصلی، زنان باردار و… برای بلند شدن از روی توالت فرنگی نیاز به کمک دارند. به همین منظور چارچوب توالت فرنگی تولید شده و از آن می توان استفاده نمود.

ما دراین مقاله قصد داریم درباره چارچوب توالت فرنگی مطالبی را بیان کنیم تا بیشتر با این وسیله آشنا شوید.

سایت برچسب در سراسر تهران خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی ارائه میدهد، فقط کافیست در هر کجای تهران که هستید نام منطقه مورد نظر خود جست و جو کنید و از خدمات فوری و شبانه روزی ما در سراسر تهران استفاده کنید. مثل سرویس لوله بازکنی غرب تهران، شرق، شمال، جنوب و… .

چارچوب توالت فرنگی چیست؟

در واقع چارچوب توالت فرنگی وسیله ایست شبیه واکر که بر روی توالت فرنگی قرار می گیرد ولی اصلا برای نشستن بر روی توالت فرنگی دست و پا گیر نیست.

آشنایی با چهارچوب توالت فرنگی

چارچوب توالت فرنگی از دسته های پلاستیکی و پایه های لاستیکی تشکیل شده که از هر گونه سر خوردن بر روی سرامیک و یا کف سرویس بهداشتی جلوگیری می کند. افراد می توانند هنگام بلند شدن با کمک گرفتن از این وسیله به راحتی از روی سرویس بهداشتی بلند شوند.

اگر چاه توالت منزلتان یا محل کارتان دچار گرفتگی شده، می توانید از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی سایت برچسب در سراسر تهران استفاده کنید، لوله بازکنی برچسب با معرفی بهترین لوله بازکن ها در سراسر تهران به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان هستند.

دستگیره توالت فرنگی

اگر می خواهید از چارچوب توالت فرنگی به صورت ثابت استفاده کنید فقط کافی است از دستگیره توالت فرنگی استفاده کنید. این وسیله عملکردش مانند چارچوب توالت فرنگی است ولی با این تفاوت که به دیوار پیج شده وجای کمتری را می گیرد.

برای بازکردن توالت فرنگی در منزل خودتان می توانید از فنر زدن توالت به وسیله فنر دستی کمک بگیرد، و اگر گرفتگی شدید بود می توانید به سایت برچسب رفته و بصورت آنلاین، سرویس لوله بازکنی منطقه مورد نظر خود را درخواست دهید، مثل خدمات لوله بازکنی در شمال تهران، زعفرانیه، اختیاریه، ظفر و… .

چارچوب توالت فرنگی برای بیمارستان ها و یا منازلی که افراد کهن سال در آن هستند وسیله ای واجب است که باید حتما تهیه شود، ولی اگر از چهارچوب توالت فرنگی ایستاده استفاده می کند حتما مراقب باشید که کف سرویس بهداشتی خیس نباشد چرا که امکان سر خوردن آن وجود دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!