آشنایی با مدل های مختلف کفشور خطی

در این دوره زمونه نه بخاطر پیشرفت در علم و دانش و طراحی وسایل، هر وسیله ای نسبت به مدلی که در قدیم بوده به روز رسانی شده که یکی از وسایلی که بسیار تغییرات خوبی کرده و حتی طراحی آن نسبت به گذشته بسیار متفاوت است انواع کفشورها می باشد که در جدیدترین طرح خود به نام کفشور خطی تولید می‌شود.
در ادامه این مطلب، کفشور خطی را به شما عزیزان دل معرفی می کنیم.

مشخصات کفشور خطی چیست؟

اسم کفشور خطی به خاطر شکل خاص آن که از یک لگنه مستطیل شکل باریک که شبیه خط است، تشکیل شده است و در میانه آن لوله ای برای تخلیه آب وجود دارد که با آن لوله به فاضلاب متصل می شود.

کفشور خطی با ظاهر زیبا و جذاب خود، وظیفه جمع آوری و انتقال آب به فاضلاب را به عهده دارد که در ساختمان های امروزی بیشتر به کار گرفته می شود و مانع ورود مواد اضافی به داخل چاه می گردد. اگر لوله های فاضلاب منزلتان پس از مدتی استفاده دچار گرفتگی شد، هرگز نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از خدمات ۲۴ ساعته سایت برچسب در تمام مناطق تهران؛ از جمله لوله بازکنی در پونک مشکل خود را سریعاً برطرف نمایید و از وارد آمدن آسیب جدی به سیستم لوله کشی فاضلاب منزلتان جلوگیری کنید.

انواع کفشور خطی را با توجه به جنسی که دارند دسته بندی می کنند که عبارتند از:

  1. کفشور خطی استیل: در این نوع کفشور همه بدنه و رویه آن از جنس استیل است.
  2. کفشور خطی پلاستیکی: کفشور پلاستیکی، دارای دو مدل است. مدل اول؛ نمای آن استیل فقط بدنه از جنس پلاستیک می باشد و در مدل دیگر آن همه بدنه و رویه آن از جنس پلاستیک فشرده است.
  3. کفشور خطی سرامیکی: این مدل کفشور خطی با بدنه استیل درست می شود و نمای آن را که ما میبینیم از جنس سرامیک کف درست میکنند و معمولاً از این مدل کفشور در حمام ها و سرویس بهداشتی ها استفاده می کنند.
  4. کفشور خطی آهنی: از این مدل کفشور خطی در بیشتر مواقع در پارکینگ ها استفاده می کنند تا وزن وسایل تخلیه را تحمل کنند.

باید دقت کنید که تمام مدلهای کفشور خطی ذکر شده در بالا، دارای دو گونه متفاوت به نام های کف شور شیب دار و تخت هستند.
مدل اول که کفشور شیبدار نام دارد، کمی بدنه اش به سمت محفظه ی خروج آب متمایل است که این نوع کف شور آب بیشتری را از خود عبور می دهد. کفشور تخت با شیب سطح زمین شیبش یکسان است و خودش شیبی به سمت خروجی ندارد.

خوبی هایی که کفشور های خطی دارند، کدامند؟

با اینکه کفشورهای خطی بسیار جدید هستند، اما خوبی های بسیاری دارند مانند:

  • مهمترین ویژگی کفشور خطی این است که به صورت خیلی خوبی، می توانند آب را جمع کنند و شکل ظاهری زیبایی به محیط می دهند.
    گاهی ممکن است جنس کفشور به اندازه ای مقاوم نباشد که بتواند در مقابل فنر زدن که یکی از شیوه های رایج در رفع گرفتگی لوله می باشد، دوام بیاورد و بنابراین ممکن است دیگر قابل استفاده نباشد. در صورتی که لوله های منزل شما دچار گرفتگی شد و نیاز به خدمات لوله بازکنی داشتید، می توانید از خدمات شبانه روزی در سایت برچسب با قیمتی مناسب زیر نظر اتحادیه در تمام نقاط شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تهران استفاده نمایید.
    برای استفاده از خدمات لوله بازکنی مولوی روی لینک آن کلیک کنید و چنانچه در دیگر مناطق تهران سکونت دارید، کافیست خیابان موردنظر خود را در کادر جستجو در قسمت بالای صفحه لوله بازکنی مولوی سرچ کنید.
  • کفشورهای خطی شیب دار نسبت به کفشورهای خطی تخت آب بیشتری را به فاضلاب منتقل می‌ کنند. شرکت های سازنده کفشور خطی برای مشتری هایی که خود درخواست به سایز خاصی می دهند، کفشورهای متناسب را تولید می کند. اما باید دقت کنیم که کف شورهای خطی استیل سایز های محدودی دارند.

نکات بیشتر برای آشنایی با کفشور های خطی

  1. تمیز کردن کفشور خطی خیلی آسان و بی مشکل است و همچنین می توانید برای جلوگیری از ورود حشرات و بوی بد به داخل منزلتان از کف شور سوپاپ دار استفاده کنید.
  2. برای سفارش این کفشورها بهتر آن است که از سایزهای آماده جهت کاهش قیمت استفاده شود، زیرا اگر سایز خاصی را سفارش دهیم که برایمان آماده کنند، قیمت بیشتری را باید پرداخت کنیم.
  3. برای استفاده از کفشورهای خطی که طول آن بیشتر از ۲ متر است، باید از کفشور پلاستیکی که نام دیگر آن گاتر است استفاده کرد که معمولاً گاترها در لبه استخرها استفاده می شود.

اگر لوله فاضلاب منزلتان و یا چاه حمام منزلتان دچار گرفتگی شد حتما می‌توانید با مراجعه به مقالات آموزشی مرتبط در سایت برچسب نسبت به باز کردن گرفتگی لوله منزلتان اقدام کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!