آموزش لوله بازکنی با تلمبه دستی

یکی از ساده ترین روشهای لوله بازکنی، لوله بازکنی با تلمبه دستی می باشد که از قدیم در منازل رواج داشته و استفاده می شده، ولی با این وجود هنوز نکاتی وجود دارد که در هنگام لوله بازکنی با تلمبه دستی باید به آنها توجه کرد تا بتوانیم نتیجه بهترین از این روش لوله بازکنی بگیریم، ما سعی داریم در این مقاله این نکات را برای شما بیان کنیم.
البته اگر مشتاق هستید که علاوه بر استفاده از مقالات رایگان، از خدمات لوله بازکنی هم استفاده کنید بهترین پیشنهادی که می توانیم به شما بدهیم مراجعه به سایت “برچسب barchasb” است، چرا که این سایت میتواند به شما هم خدمات لوله بازکنی ارزان و هم مقالات آموزشی رایگان ارائه دهد.

لوله بازکنی با تلمبه دستی را چه زمانی باید انجام داد؟

معمولا لوله بازکنی با تلمبه دستی برای زمانی مناسب است که داخل لوله با اشیائی گیر کرده که فقط جابجایی یا هل دادن آنها به سمت جلو باعث می شود که گرفتگی لوله بر طرف شود، در این زمان حتما استفاده از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی کارساز خواهد بود.

استفاده از لوله بازکنی با تلمبه دستی

نکاتی که در حین استفاده از تلمبه دستی باید استفاده کنیم

در هنگام لوله بازکنی با تلمبه دستی نکاتی وجود دارد که اگر به آنها توجه کنید حتما کار شما ساده تر و موثر تر واقع خواهد شد، که در ادامه به این نکات اشاره می کنیم.
البته قبل از اینکه این نکات را بیان کنیم، پیشنهاد می کنیم که اگر تمایل دارید که مقاله ای مفصل تر در مورد لوله بازکنی با تلمبه دستی مطالعه کنید، می توانید به مطلب باز کردن لوله با تلمبه دستی در سایت برچسب مراجعه کنید و آن را مطالعه نمایید.

حتما سایز کاسه تلمبه اندازه دهانه چاه باشد

شما ممکن است تلمبه دستی را در حمام و یا توالت و یا حتی سینگ ظرفشویی و یا روشویی استفاده کنید برای این کار حتما تلمبه ای انتخاب کنید که تمام سطح چاه را بپوشاند و بتواند هوا را به آسانی وارد دهانه چاه کند، چرا که در غیر این ممکن است کار شما بی فایده باشد و یا کم اثر بشود.

لوله بازکنی با تملبه دستی برای باز کردن سیفون

مراقب باشید هوا به داخل کاسه نفوذ نکند

برای بهتر شدن روند لوله بازکنی با تلمبه دستی شما می توانید دور کاسه تلمبه دستی را کمی با وازلین یا چیز دیگر چرب کنید تا بهتر بر دور لوله فاضلاب بچسبد، و هم چنین بعد از اینکه تلمبه را بر روی چاه قرار دادید می توانید با مقداری باز کردن آب به دور تلمبه کمک کنید تا هوا به داخل نفوذ نکند ، چرا که اگر مقداری کمی هم هوا به داخل نفوذ کند دیگر تلمبه کارایی خود را از دست می دهد.

در انتها باید بگوییم که لوله بازکنی با تلمبه دستی روشی کم خطر است ولی هنگامی که از محلول لوله بازکنی استفاده کردید به هیچ عنوان بعد از آن از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی استفاده نکنید و در نهایت اگر مشکل گرفتگی لوله منزلتان بر طرف نشد از خدمات لوله بازکنی برچسب استفاده نمایید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
آب خاکستری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!