برطرف کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

در اکثر منازل در سرویس بهداشتی ها و توالت های خود از دستمال توالت استفاده می کنند که همین امر باعث شده که در برخی موارد این دستمال ها از دست ما بیفتد و یا در برخی موارد به اشتباه دستمال را داخل چاه بیندازند و باعث گرفتگی توالت با دستمال کاغذی بشوند.

ما می خواهیم در این مقاله راه های برطرف کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی را بررسی کنیم.

البته اگر در تهران هستید راحت ترین راه برای بازکردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی استفاده از خدمات لوله بازکنی سعادت آباد و یا دیگر مناطق تهران در سایت برچسب است.

ساخت قلاب برای برطرف کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

یکی از راه های برطرف کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی این است که چوب لباسی مفتولی را با کمک انبر دست باز کنید تا به صورت یک سیم مفتولی یک تکه شود، البته می توانید از یک سیم مفتولی هم استفاده کنید، و بعد از آن سر آن را شبیه قلاب کنید و وارد توالت کنید و گرفتگی را با آن برطرف کنید.

گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

البته اگر خودتان مایل نیستید گرفتگی توالت با دستمال کاغذی را برطرف کنید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی آن در سراسر تهران استفاده کنید، به این صورت که می توانید نزدیکترین سرویس لوله بازکن به خود را مشاهده کنید و کار خود را به ایشان بسپارید.

فنر زدن توالت برای رفع گرفتگی

یکی از راه هایی که برای برطرف کردن گرفتی توالت با دستمال کاغذی و دیگر گرفتگی ها استفاده می شود استفاده از فنر توالت است، به این صورت که با استفاده از فنر لوله بازکنی دستی می توانید این گرفتگی را در یک نوبت یا چند نوبت بازکنید.

اگر گرفتگی توالت با دستمال کاغذی شدید بود و خودتان نتوانستید که آن را برطرف کنید می توانید با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران یا دیگر مناطق تهران در سایت برچسب تماس گرفته و از آنها در خواست لوله بازکنی کنید.

البته مراقب گرفتگی توالت با دستمال کاغذی باشید چرا که این دستمال کاغذی مانند فیلتر عمل کرده و فضولات را به خود جذب می کند وبعد از مدتی سفت میشود و تبدیل به یک توده سفتی از رسوبات و… میشود و باعث گرفتگی توالت می شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 4/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!