چاه بازکن دستی یک روش ساده لوله بازکنی در منزل

یکی از بزرگترین گرفتاری‌های که برای هر خانه ای پیش می آید گرفتگی لوله فاضلاب است که به دلیل مشکلاتی که به وجود می‌آورد مثل بوی نامطبوع باعث اذیت شدن صاحب خانه می‌شود یکی از ساده ترین و به صرفه ترین راه لوله بازکنی استفاده از چاه بازکن دستی یا تلمبه چاه بازکن می باشد.
 یکی از مهمترین علامت های گرفتگی لوله فاضلاب دیر تخلیه شدن آب است که در کنار آن بوی زننده ای در فضای خانه می پیچد یکی از روشهای پیشگیری از این اتفاق جلوگیری از ورود اشیا خارجی به داخل چاه می باشد.

 آشنایی با تلمبه چاه بازکن دستی

از قدیمی ترین ابزار رفع گرفتگی چاه، تلمبه چاه بازکن دستی است و اجزای تشکیل دهنده آن شامل یک کاسه پلاستیکی و دسته متصل به آن میباشد. گاهی گرفتگی لوله فاضلاب به اندازه ای است که به آسانی نمی توان با استفاده از چاه بازکن دستی اقدام به رفع گرفتگی آن نمود در این مواقع نیاز است تا ابزارهای پیشرفته ای همانند دستگاه سه نظام لوله بازکنی و یا از انواع سر فنرها برای حل این مشکل استفاده نمود که می توانید برای این منظور از خدمات چاه بازکنی برچسب در تهران با حداقل قیمت و کثیف کاری بهره برده و مانع از وارد آمدن آسیب جدی به سیستم لوله کشی فاضلاب خود شوید.

 آموزش استفاده از چاه بازکن دستی

 برای استفاده از چاه بازکن دستی ابتدا کاسه پلاستیکی را روی دهانه لوله یا چاه به گونه ای قرار دهید که راه خروج هوا را ببندد سپس دسته تلمبه را به بالا و پایین چند بار حرکت دهید به علت فشار هوای ایجاد شده تلمبه چاه بازکن دستی به داخل لوله رفته و مواد داخل لوله بالا می آید سپس با ریختن آب داغ میتوانید چربی های درون لوله را از بین ببرید.

 برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید مقداری پارافین دور لبه کاسه پلاستیکی تلمبه توالت یا سینک بمالید و کمی آب روی آن بریزید تا میزان چسبندگی آن بیشتر باشد و دقت داشته باشید که تلمبه چاه بازکن دستی کاملا روی چاه قرار داشته باشد تا هوا به زیر نفوذ نکند و هرگز از محلول های شیمیایی استفاده نکنید و در صورتی که نتوانستید گرفتگی لوله را بر طرف کنید با مراجعه به سایت برچسب از خدمات شبانه روزی لوله بازکن در ونک استفاده کنید و هر چه سریعاً مشکلتان را برطرف نمایید.

استفاده از چاه بازکن دستی در چه مواقعی ضرورت دارد؟

 این وسیله کاربردی میتواند به شما در رفع انواع گرفتگی های رایج که ممکن است پیش بیاید کمک کند که در ادامه قرار است به موارد استفاده از لوله بازکن دستی  در باز کردن انواع گرفتگی ها بیشتر اشاره کنیم.

استفاده از تلمبه چاه بازکن دستی برای رفع گرفتگی وان حمام

 برای رفع این گرفتگی ابتدا درب روی حفره را بردارید سپس با باز کردن پیچ ها رابط متصل به حفره را بالا بکشید پس از آن طبق روش استفاده از چاه باز کن عمل کنید.

 استفاده از تلمبه چاه بازکن دستی برای باز کردن چاه توالت

 برای اینکار باید از یک چاه بازکن دستی با کیفیت بزرگ و سنگین استفاده کنید برای آنکه فشار به درون لوله وارد شده و چاه باز شود. این روش یک روش ساده و بی خطربرای باز کردن چاه تولت است اما در صورتی که نتوانستید مشکلتان را حل کنید با یک لوله بازکن متعهد و منصف جهت ارائه خدمات چاه بازکنی در محل هماهنگ نمایید.

 کاربردهای دیگر چاه بازکن دستی

 این وسیله امروزه استفاده های فراوانی دارد و در بیشتر موارد مانند صافکاری ماشین هم کاربرد دارد و با استفاده از مکش چاه بازکن دستی تو رفتگی را به بالا میکشد. چاه باز کن با مکش هوا اشیایی که در لوله گیر کرده را بیرون می کشد و در هنگام استفاده برای صافکاری ابتدا مقداری آب داغ بریزید و سپس از تلمبه استفاده کنید از این روش برای صاف کردن سپر فایبر گلاس هم استفاده می شود.

تلمبه چاه دستی با همان تلمبه چاه بازکن دستی، وسیله ای پلاستیکی با کارآیی ساده و راحت است که در تمام خانه ها پیدا می شود و از قدیمی ترین ابزار برای رفع گرفتگی چاه ها به شمار می رود. اجزای تشکیل دهنده تلمبه چاه بازکن، شامل یک کاسه پلاستیکی و یک دسته متصل به آن می شود.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله کشی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!