آجر قزاقی نما را بدون واسطه بخرید!

آجر قزاقی، قدیمی ترین آجر سنتی در ایران می باشد. تاریخچه این آجرها بر می گردد به ورود قزاق ها در ایران که سربازخانه هایشان را با آجرهای ۵*۱۰*۲۰ می ساختند و بعد از آن به همین نام معروف شدند.

وبسایت آجر آنلاین، یک فروشگاه آنلاین فروش آجر و آجر نما است که در این صفحه اطلاعاتی از لیست قیمت آجر قزاقی، مشخصات فنی، نحوه خرید و ارسال و تصاویر از پروژه های ساختمانی را با شما به اشتراک می گذارد.

تکسچر آجر قزاقی

فروش آجر قزاقی در رنگ ها و طرح های متنوع

در کارخانه آجر قزاقی تهران، پر طرفدارترین طرح های تولید شده از این مصالح، طرح رستیک، طرح اروپایی و سنتی می باشد. شما همراهان گرامی جهت مشاهده نمونه پروژه های کار شده با این طرح ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مدیر فروش ما در ارتباط باشید:

  1. تماس با شماره ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱ (از ۸ صبح تا ۸ شب)
  2. ورود به سایت www.ajoronline.com و چت آنلاین با مدیر فروش (از ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر)

قیمت آجر قزاقز قرمز

نمای ساختمان با آجر قزاقی

با توجه به قدمت طولانی این مصالح، کاربرد آن ها در بناهای قدیمی ای چون طاق کسری، گنبد کاووس، مسجد جامع اصفهان و پلدختر مشهود است.

امروزه با توجه به توسعه مصالح ساخت و ساز و امکان تولید آجر قزاقی در رنگ ها و طرح ها و ابعاد متنوع، استفاده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان های مدرن، پوشش کف پیاده رو ها، محوطه ها، باغ ها و… نیز رایج شده است.

فروش آجر قزاقی

آجر نما قزاقی طرح رستیک

پروژه نمای ساختمانی بستنی فروش در مشهد با آجر قزاقی قرمز اخرایی و زرد. ابعاد کار: ۳*۵*۲۰

آجر قزاقی قرمز و زرد

نمای آجری طرح اروپایی

این طرح یکی از پر فروش ترین های طرح آجر قزاقی است که در رنگ های خاص آبی، سبز، طوسی، جگری و… ساخته و تولید می شود.

” شما همراهان گرامی آجر آنلاین، در هر کجای سراسر ایران که باشید، جهت خرید آجر قزاقی از درب کارخانه و بدون واسطه کافیست با مدیر فروش ما تماس برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ساعت پاسخگویی به تماس های شما از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد. “

طرح آجر قزاقی آبی
آجر نما قزاقی
آجر طوسی قزاقی سنتی

آجر قزاقی سنتی کف

یکی از متداول ترین کاربردهای این مصالح، پوشش کف می باشد. در تصویر زیر آجر نما قزاقی طرح خشتی در ابعاد ۱۰*۱۰ را مشاهده می کنید.

آجر قزاقی کف فرش

آجر سنتی نیز یکی از انواع قدیمی آجر نماست که امروزه در طراحی نمای خارجی و داخلی ساختمان ها رایج شده است. این مصالح در کارخانه جات آجر سنتی خشتی آجرآنلاین، در شهرهایی چون اصفهان، تهران، یزد و.. تولید شده و به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسند. جهت مشاهده نمونه کارهای این آجر نما و کسب اطلاعات، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!